Pages - Menu

İzleyiciler

Perşembe

Karşılaşmak mı dediniz?



Selam! Bu post’umda sizi benim gibi evi sırtında gezen birkaç gezginle tanıştırıcam.
Biliyorum baya bi merak ediyosunuz evimi... Hatta, Kaçar biraz kıskanıyo bu durumu :)

Dünyada benim gibi birçok kişi evlerini pedal çevirerek yanında taşıyor.
Bu evlere ingilizce “camperbike” deniliyor. Bir sürü modeli var, ben de google’layıp kendime uygun bir model bulmakla işe başladım. Bazı modeller çok cool tasarımlara sahip, benimki onlara göre daha mütevazi tabii.






Çeşit çeşit yani... Mesela benden çok daha çılgın bir dostumuz durumu biraz abartıp, evini direkt motosikletine bağlamış. Alevli malevli çılgın bi kişilik belli ki.


  

Sizin de böyle kendinizi benim gibi dağlara taşlara vurmak gibi bi planınız varsa,
iyice ölçüp biçin. Kendinize bir plan çizin, sonra da oto sanayi sitesinde iyi bi usta edinin. Arkadaşlara veda etmek işin en zor kısmı, benden söylemesi...

Umarım yolda bir yerde karşılaşırız = )
Kalın sağlıcakla!



8 yorum:

  1. Bunu görünce aklıma siz geldiniz. Kompakt bir karavan daha...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=356286797774364&set=a.139188862817493.25247.139188202817559&type=1&ref=nf
    Sizi Casper reklamı sayesinde takip etmeye başladım
    Sayfanızı biraz geliştirseniz mesela size ulaşabileceğimzi bir e-mail ve hakkınızda biraz daha bilgi olsa iyi olur.
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Abi ya bende seniki gibi birşey istiyorum ama nerede bulacağım yani öyle bisikletle çekilen hep karşıma arabayla çekilenler çıkıyor.. ben tam seninki gibi istiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Abi ya bende seninki gibi birşey istiyorum alkin hiçbir yerde seninki gibi satılık bulamadım.. acaba sen özel mi yaptırdın yoksa biyerden satın mı aldın..

    YanıtlaSil
  4. abi ben diyorum ki inşallah bu blog çok dikkat çeker ve bir gün birçok kişinin böyle bisiklet karavanı olr da şenlikler,kamplar düzenleriz..

    YanıtlaSil
  5. Abi bir de seninki gibi birşey ortalama kaç bin tl eder?

    YanıtlaSil
  6. yeni tanıştım sizinle bilmiyorum ama bir çoğumuzun hayalini gerçekleştirip bizimle paylaşma büyük bi incelik teşekkürler
    hayal demişken evet benim gerçek hayallerimden biridir kaplumbağa olmak biraz tosbalıkla da süslemek bu durumu ama sanırım hayalleri gerçek kılmanın anahtarı cesaret olsa gerek bu konıda tavsiyeniz var mı?

    YanıtlaSil
  7. Bende sizi Casper reklamı ile takip etmeye başladım birkaç sorum olucak

    1-Evinde Nasıl İnternet var?
    2-Makinalar Güneş Enerjisi ilemi yoksa Pillemi çalışıyor ?
    3-PC'ni nasıl Şarj ediyorsun ?
    4-Nasıl para kazanıyorsun ?
    5-O bisikletle taşınan evlerin fiyatı ne kadar
    6-Nasıl duş alıyorsun ?
    7-Sevimli Köpeğine orda nasıl bakıyorsun ?
    8-Nasıl yerlere gidiyorsun ?
    9-Siten Blogspot tarzı blogu nasıl kurdun ?
    10-Adın ve Soyadın ne ?
    11-Gezmek İçin Nerelere gidiyorsun ?
    12-Yurt dışına gidiyormusun ? Gidiyorsan hiç yorulmuyormusun ?
    13-Bisiklet evde yaşam zormu ?
    14-Casper Seni Nasıl Bulup reklamını çekti ?
    15-Şuan Hangi Ülke veya İldesin ?

    YanıtlaSil
  8. Blogun tarafımdan çok sevildi ve çok da dikkatimi çekti. Sıkı bi takipçin olucam sanırım bu gidişle. Reklam da başarılı ve fotoğrafların devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance